Aktivitet 2021 og 2022

d. 04.10.2021 kl. 19.30

Ove Brinkmann ( Gørlev Dyreklinik) https://vetgruppen.dk/goerlev-dyreklinik/personale/ove-brinkmann/

Ove kommer og holder fordrag om hans eget fuglehold, samt om forebyggelse af sygdomme hos fugle, og mon ikke Ove er klar til at svare på mange andre fugle relateret spørgsmål.

d. 01.11.2021 kl. 19.30

Ulf, tidligere formand for Dværgpapegøjeklubben og dyrepasser i flere Zoologiske haver. Ulf vil tale om sit fuglehold og fortælle anedoter om sit liv som dyrepasser.

d. 06.12.2021 Kl. 19.30 (Socialt sammenvær)

Juleafslutning, vi afholder vores årlige julebanko, men de sædvanelige fine præmier og vi slutter af med vores hjemmelavet julebuffet, måske laver Morten hjemmelavet æbleskiver.

Årsskift 2022

7 februar. Generalforsamling.

7 marts. Medlemsmøde. Foredrag om stære.

27 marts. Bygge redekasser hos Søren.

Alle er velkomne til at møde op og lave redekasser, transportkasser osv. Søren har nogle plader stående som vi kan bruge, men det kan også være en god ide selv at tage noget selv.

Søren foreslår at vi kommer ved 13-14 tiden, og fortsætter så længe vi har lyst 😉

I løbet af eftermiddagen vil der komme nogle pølser på grillen.

Søren vil gerne have tilmelding senest fredag 25.3 kl. 18:00. Ring eller send en SMS på 40 25 37 91

Søren bor Dalvejen 5 3600 Frederikssund.

4 april. Foredrag om undulater

Vi får besøg af Palle (formand for DKU) og hans datter der også har interessen for opdræt af undulater til fælles med sin far. De vil for tælle om hvordan man igangsætter opdræt-sæsonen, fodre optimalt, burindretning og sammensætning af ynglefuglene. Mød op. Der er masser at lære, også selv om man måske ikke lige er undulatopdrætter

2 maj. Aftenmøde hos Nordsjællands fuglepark.

12 juni. Havemøde

3 og 4 September. Volieretur til nord tyskland

Flere detaljer kommer snarest, men sæt kryds i kalenderen