Medlemsfordele

Egedal Fugleforening er altid åben for nye medlemmer. Foreningen tilbyder råd og vejledning til etablering af nyt fuglehold eller til eksisterende fuglehold.

Har du fugle i forvejen, eller tænker du på at anskaffe dig fugle som hobby, vil vore erfarne medlemmer gerne være behjælpelige med alt fra valg af egnede fugle til indretning af volierer eller bure, samt egnet foder til fuglene. Hvorfor begå fejlene selv, hvis man kan lære af andres?

Nye medlemmer vil også kunne få inspiration til deres eget fuglehold ved at deltage i foreningens besøg hos egne medlemmer (havemøder og intern volieretur) eller ved udflugter til medlemmer i andre fugleforeninger (ekstern volieretur).

Endelig er der også den sociale side. Der er i foreningen et godt kammeratligt samvær og en hyggelig stemning på møderne og til arrangementerne.